Internet Break Up(s!)

Standard

Sigurna sam da je jedan procenat neuspešnih a dugih veza rezultat manjka hrabrosti onih koji bi ostavili i onih koji bi bili ostavljeni da objašnjavaju rodbini i prijateljima kako je do toga došlo.

Pored rodbine i prijatelja koji su mog dečka, sada već bivšeg, toliko zavoleli, mame, tate i sestre – svoju odluku da prekinem trogodišnju vezu moram da elaboriram i svojim “prijateljima” na Fejsbuku koji će na promenu rilejšnšip statusa da stave tužnog smajlija.

Image

A ja neću te tužne smajlije jer nisam tužna. Zapravo, veoma sam srećna i o tome veoma pišem na svom Tviteru. Makar dok mi moja mama ne objasni da to nije lepo. Well, guess what – nije lepo ni to što sam dečka ostavila jer sam se zaljubila u nekog drugog, pa sam to uradila. Osećaj krivice ne postoji, jer sam postupila ispravno, prema sebi. A kao nagradu za ovaj veoma hrabar postupak univerzum je odlučio da mi pošalje malo sreće (možda je ta sreća samo privremena da bih ja nakon izvesnog vremena doživela ono što sam nekome drugom priredila, but…).

I isto kao što uživam da u 140 karaktera prepričavam svoje ručkove, pripreme ispita, izlaske i odlaske, tako uživam dok pišem o tome koliko sam srećna. I uopšte mi ne pada na pamet da se zbog toga osećam loše.

Internet nam je dao pravo da o svemu govorimo javno, ali nas nije obavezao i da drugima pravdamo svoje postupke.

2 responses »

  1. Nisam pobornik relationship statusa na Facebook-u iz vec pomenutih razloga u tvom postu tako da preporucujem da iskljucis tu opciju od sad pa na dalje.🙂 Elem, +1 od mene. Iako cesto deluje bezosecajno, uvek sam za to da se kaze istina jer je to najpostenije i najmoralnije. Iz muske perspektive gledano, decko ce te tako brze preboleti i svima ce biti bolje. Uzivaj😉

Leave a Reply

